Altamira Blog.
Informujeme a vzdelávame, pretože s informovaným a vzdelaným klientom sa pracuje lepšie!

Za oponou Altamiry: pracujeme na projekte

Za oponou Altamiry: pracujeme na projekte

Vitajte za oponou Altamiry: už po druhýkrát. Náš trojdielny miniseriál pokračuje prostrednou časťou, v ktorej znovu odkryjeme niečo z nášho zákulisia.

Čítať ďalej >

Za oponou Altamiry: štartujeme spoluprácu

Za oponou Altamiry: štartujeme spoluprácu

Vitajte za oponou Altamiry! Pripravili sme pre vás trojdielny miniseriál o fungovaní našej digitálnej agentúry. Nebudeme však písať o službách, ktoré ponúkame. Ani predstavovať projekty, na ktorých sme úspešne pracovali.

Čítať ďalej >

Prepracovaný alebo jednoduchý dizajn? Zistite, ktorý je lepší

Prepracovaný alebo jednoduchý dizajn? Zistite, ktorý je lepší

Technológia umožňuje spraviť z webu hotové umelecké dielo. Prepracovaný dizajn ohúri, ale nesie so sebou aj riziká.

Čítať ďalej >

10 spôsobov ako predísť nudnému obsahu

10 spôsobov ako predísť nudnému obsahu

Nudný obsah je nanič. Odrádza čitateľov aj potenciálnych zákazníkov. Vyhýbajte sa mu na míle. Bojíte sa, že sa vám to nepodarí? Začnite sa riadiť jednoduchými pravidlami a nudného obsahu sa hravo zbavíte. Aj keď sa niekedy zdá, že je to nemožné.

Čítať ďalej >

Ako optimalizovať obrázky pre SEO

Ako optimalizovať obrázky pre SEO

Sú obrázky v textoch na internete vôbec dôležité? Jednoznačne áno. Hlavne pri dlhších textoch pomáhajú udržať čitateľovu pozornosť. Obrázky zvyšujú čitateľnosť článkov a môžu sa postarať o nárast konverzií. Vďaka nim je text prehľadnejší a atraktívnejší.

Čítať ďalej >

5 copywriterských techník na zvýšenie počtu konverzií

5 copywriterských techník na zvýšenie počtu konverzií

Texty výrazne rozhodujú o úspešnosti webu. Nestačí vám len vysoký počet návštevníkov? Chcete vyťažiť zo svojho webu maximum? Chcete zvýšiť jeho konverzný pomer? Pomôže vám lepší copywriting.

Čítať ďalej >

4 kroky k lepšiemu menu na stránke

4 kroky k lepšiemu menu na stránke

Chcete, aby sa zákazníci na vašom webe orientovali bez problémov? Optimalizujte navigačné menu. Výrazne zlepšíte použiteľnosť webu. A pri tvorbe webstránok sa v poslednom čase kladie dôraz práve na používateľskú skúsenosť. Trochu aj na úkor SEO.

Čítať ďalej >

Ako vybrať názov domény z hľadiska SEO?

Ako vybrať názov domény z hľadiska SEO?

Kupujete si doménu a nastal čas vybrať jej názov? Je to veľmi zaujímavý a dôležitý proces. Niekedy až vzrušujúci. Niekto si vyberá z množstva vlastných nápadov, pre iného je problém vymyslieť výstižný názov.

Čítať ďalej >

Marcové zmeny na sociálnych sieťach

Marcové zmeny na sociálnych sieťach

Facebook, Twitter, Instagram. Na sociálnych sieťach trávime množstvo času. Sme na ne zvyknutí, a preto občas ťažko znášame, keď sa v niečom zmenia. Či už sú to zmeny v dizajne, alebo pridanie nových funkcií.

Čítať ďalej >

6 x ako na úspešný blog

6 x ako na úspešný blog

Firemné aj osobné blogy sú dnes v kurze. Začať blogovať nie je také ťažké. Ale koľko blogerov si môže povedať, že sú známi, úspešní a ziskoví? Len veľmi málo.

Čítať ďalej >

4 tipy na optimalizáciu konverzií od Steva Jobsa

4 tipy na optimalizáciu konverzií od Steva Jobsa

Čo vám hovorí meno Steve Jobs? Najčastejšie si ho spájame s firmou Apple, iPhonom či Macbookom. Steve Jobs bol veľmi inšpiratívny človek. Ale vedeli ste, že sa od neho môžete naučiť aj niečo o optimalizácii konverzného pomeru na webe? Prinášame vám 4 zásady, ktorými sa tiež riadil.

Čítať ďalej >

Ako optimalizovať na kľúčové slová konkurencie

Ako optimalizovať na kľúčové slová konkurencie

Láka vás optimalizácia obsahu pomocou kľúčových slov, ktoré súvisia s konkurenčnými značkami? Je to podľa vás nečestné alebo sa s touto možnosťou dá pracovať efektívne?

Čítať ďalej >

5 tipov ako spraviť perfektnú vstupnú stránku

5 tipov ako spraviť perfektnú vstupnú stránku

Určite ste si už prečítali nejeden článok o tom, aké prvky musí mať ideálna vstupná stránka. Ale nie je efektívnejšie spraviť vstupnú stránku z každej podstránky webu?

Čítať ďalej >

Význam tagov pre SEO v roku 2016

Význam tagov pre SEO v roku 2016

Snažíte sa vybudovať webu silnú pozíciu pomocou SEO? Určite nezabudnite na on-page optimalizáciu. Jej súčasťou sú aj značky (tags), ktoré vypĺňate osobitne pre každú podstránku. O vplyve značiek na SEO sa v posledných rokoch dosť diskutuje. SEO špecialisti prehodnocujú ich význam. Oplatí sa s nimi pracovať aj v roku 2016?

Čítať ďalej >

7 tipov ako si vybudovať vzťah s autoritou v odbore

7 tipov ako si vybudovať vzťah s autoritou v odbore

Každá oblasť života a podnikania má svoje autority. Sú to ľudia alebo organizácie, ktoré majú široké publikum a poskytujú mu informácie, novinky, rady či názory. A tým svoje publikum ovplyvňujú.

Čítať ďalej >

5 tipov ako zvýšiť konverzie na vstupnej stránke

5 tipov ako zvýšiť konverzie na vstupnej stránke

Máte perfektne nastavenú PPC kampaň, ktorá na váš web denne posiela nových návštevníkov? Alebo sa nachádzate na najvyšších pozíciách v prirodzenom vyhľadávaní? Skvelé. Teoreticky by ste sa mali tešiť na rastúci počet zákazníkov.

Čítať ďalej >

6x ako na virálny obsah

6x ako na virálny obsah

Počuli ste už o obsahu, ktorý sa stal virálnym? Zrejme áno. V súčasnosti je slovo virál v content marketingu veľmi populárne. Ide o obsah, ktorý dokáže zaujať a vyslúžiť si veľkú pozornosť publika.

Čítať ďalej >

6 marketingových techník, ktoré už nefungujú

6 marketingových techník, ktoré už nefungujú

Robíte content marketing? Ak ho robíte dobre, vydali ste sa správnou cestou. Cesta je však kľukatá a vyžaduje si neustále dopĺňanie vedomostí. Internet je plný voľného obsahu, ktorý vám pomôže pochopiť obsahovú stratégiu. Ale dajte si pozor.

Čítať ďalej >

Prečo pri výbere dodávateľa nepozerať iba na cenu

Prečo pri výbere dodávateľa nepozerať iba na cenu

Cena ako tvrdé kritérium pri výbere dodávateľa hrá podstatnú rolu pri dodávkach tovarov, no v prípade služieb je potrebné sa na veci pozerať zo širšej perspektívy. Našou dennou rutinou je spracovávanie cenových ponúk a vybavovanie klientov, ktorí k nám prichádzajú cez rôzne kanály, pričom úspešnosť získavania klientov najmä z kategórie “cold” je pomerne nízka. Dôvod? Sme drahí. Chvalabohu.

Čítať ďalej >

Ako zvýšiť popularitu na sociálnych sieťach bez platených reklám

Ako zvýšiť popularitu na sociálnych sieťach bez platených reklám

Facebook je konkurenčné reklamné médium, alebo skôr obor. Niet pochýb o jeho potenciále pre malé a stredné podniky, začínajúce firmy a podnikateľov po celom svete. Bohužiaľ, táto úroveň konkurencie vytvorila dusnú atmosféru pre najväčšiu svetovú sociálnu mediálnu sieť.

Čítať ďalej >

Chcete vedieť viac?

Dohodnime si stretnutie, call, alebo si nechajte obratom vykalkulovať váš projekt.
Ponuku vám pošleme mailom.

Kontaktujte nás