Domov Blog Prípadové štúdie ERP Systém na manažment firemných procesov

ERP Systém na manažment firemných procesov

Spoločnosť Wildbiene und Partner je spoločnosť poskytujúca environmentálne služby. Prenajíma populácie divých včiel, ktoré klienti spoločnosti používajú na opeľovanie ovocných sadov v štyroch krajinách Európy.

Wildbiene und Partners je švajčiarska spoločnosť, ktorá sa venuje chovu, prenájmu a predaju divokých včiel resp. celých včelích rodín. Ich vízia je jasná: žiadne jedlo bez včiel. V súčasnosti divoké včely napomáhajú k udržiavaniu rovnováhy ekosystému hlavne pri opeľovaní rastlín vo Švajčiarsku a ďalších 3 krajinách Európy. Projekt Wildbiene vznikol ako startup, ktorý rapídne a živelne rástol až začal generovať miliónové obraty. S tým súvisia aj zvýšené nároky na software, na výkon systému, kvalitu riešenia a funkcionality, ktoré ERP systém pokrýa.

V spolupráci s interným IT tímom klienta sa podieľame na rozširovaní informačného systému na manažmente včiel od ich uskladňovania mimo sezóny v chladničkách až po ich prenájom do poľnohospodárstiev konkrétnych klientov.


Dôvody na nové softwarové riešenie

Z dôvodu rýchleho rastu spoločnosti prestal byť pôvodne „živelný“ vývoj systému efektívny a bolo potrebné zaviesť procesy. Zákazník má interný vývoový tím avšak ten bol z rovanke’ho dôvodu nedostatočné flexibilný a kapacitne nezvládajúci veľký nápor práce, a preto sme do vývoja vstúpili my.

Požiadavky zákazníka na nové riešenie

  • rozšírenie systému o schopnosť komunikácie s ERP a obchodným systémom Bexio na správu zákazníkov, objednávok a faktúr.
  • oprava existujúcej funkcionality a vývoja množstva nových funkcií, ktoré pokrývajú dovtedy neexistujúce procesy
  • spätnú väzbu na existujúci systém, konzultácie a návrh možných vylepšení

Použité softwarové technológie

Základom je backend postavený na technológií PHP ktorý komunikuje s databázou MySQL / MariaDB a s frontendom postaveným na staršom AngularJS.


Náš návrh riešenia

Pri návrhu vylepšení s cieľom zefektívniť vývojový proces nám hneď udrela do očí množina použitých technológií. Keďže backend riešenia je postavený na čistom PHP bez použitia ORM tak sme v prvom rade navrhli prechod na niektorý z populárnych PHP frameworkov (Laravel, CakePHP a.i.), pretože vyvíjať komplexný ERP systém na čistom PHP bez frameworku a ORM je ako znova vymýšľať koleso, a to vývojárom nenapomáha pri vývoji.

Prerobenie takto komplexného, bežiaceho a funkčného ERP systému je však beh na dlhú trať. Preto bolo najprv potrebné vylepšiť a uhladiť systém ako taký a zapracovať požiadavky v súlade s očakávaným rozširovaním systému a jeho funkcionality.


Ako sme pomohli zákazníkovi?

  • optimalizácia a vylepšenie existujúceho informačného systému tak, aby spoločnosti uľahčoval jej jednotlivé procesy
  • rozšírenie software o mnohé funkcie, napr. Modul na správu chladničiek a včiel, ktorý ich sprevádza procesom ukladania včiel do chladničiek na zimný spánok a tiež na vyberanie včiel z chladničiek a ich zasielanie zákazníkom. Takto zákazník získal komplexný prehľad o stave chladničiek, kde sa nachádza konkrétna populácia a v akej teplote je skladovaná. Výstupom sú tiež rôzne štatistiky a grafy napr. o skladovaní.
  • synchronizácia s obchodným a ERP systémom Bexio


Ideme ešte ďalej…

Naďalej pracujeme na nových funkciách systému a podieľame sa na zlepšovaní vývojových procesov, ako napríklad automatizovaný deployment na vývojové a produkčné servery a rozdelenie vývoja do dvojtýždňových šprintov. Sme súčasťou globálneho tímu, ktorý sa na vývoj softwaru podieľa, pracujeme agilnou metodikou, zúčastňujeme sa denných standupov a bi-weekly manažmentových stretnutí na prediskutovanie aktuálneho stavu vývoja, plánov a budúcich riešení.

Ak máte aj Vy záujem o podobné riešenie, neváhajte nás kontaktovať a dohodnúť si nezáväzné stretnutie.

máte otázky?
ozvite sa nám
Dohodnime si stretnutie, call alebo nám skrátka napíšte a porozprávajme sa o vašom projekte. Keď nám dáte základné informácie, obratom vám vypracujeme orientačnú cenovú kalkuláciu vášho projektu.
Scroll to Top

ozvite sa nám

Dohodnite si konzultáciu

Budeme radi, keď sa s nami spojíte a predstavíte nám váš projekt.
Môžete nám tiež kedykoľvek zavolať na +421 948 310 882 alebo poslať správu cez Whatsapp. Čo najskôr sa s vami skontaktujeme.

Wolfgang Tutuianu
5/5
Altamira’s responsiveness is wonderful, and they have a good structure in place. We hear from them immediately if we ever have an emergency, and we’ve never had any issues with communication. We use Trello, phone, and email, and they’re very well-organized. They know what we need, and they think ahead to offer things we might use in the future.

S Našimi klientmi

Budujeme partnerstvá

Vývoj webových riešení
Vývoj mobilnej aplikácie
Vývoj a podpora webstránky
Vývoj software a webov
Vývoj mobilných aplikácií
Vývoj a podpora softwarových riešení
Poskytovanie softwaru na prieskum trhu
Dátové migrácie a vývoj webových riešení.
Vývoj softwarových riešení pre lekárov
Vývoj webových a softwarových riešení
Vývoj a podpora webových riešení.
Vývoj a podpora webových riešení