fbpx

Ako vybudovať MVP pre startup: od nápadu na produkt k úspešnému projektu

Založenie vlastného podnikania a spustenie nového projektu je vzrušujúca a zároveň náročná vec. V hlave máte veľa otázok a pred vami veľa krokov. A pravdepodobne chápete, že mať hoci tie najbrilantnejšie nápady na startup a dostatok peňazí vo vrecku nestačí na dosiahnutie úspechu a dobytie cieľového trhu.

Potrebujete skutočnú záruku, že váš produkt bude spĺňať dopyt na trhu. A presne na to slúži vývoj MVP.

Minimum viable product môže byť kľúčová vec a pomôcť vám vyhnúť sa zlyhaniu vášho startupu. Keďže náš tím je odborníkom na vývoj MVP, rozhodli sme sa s vami podeliť o naše profesionálne postrehy o tom, ako vybudovať MVP pre váš startup, čo od toho očakávať a kde začať. Takže bez ďalších okolkov začnime.

Podstata MVP

Na začiatok si definujme MVP. V podstate je to „minimálny životaschopný produkt“, je to základná verzia projektu, ktorý má základné funkcie a zameriava sa na riešenie hlavných problémov koncových používateľov. Aj vďaka MVP môžete ľahko získať okamžitú spätnú väzbu od používateľov projektu a zvážiť niektoré budúce zmeny a nové funkcie.

mvp

Hlavnou hodnotou MVP je to, že vám umožňuje skutočne rýchlo vstúpiť na trh, overiť podnikateľské hypotézy a upraviť ďalšiu stratégiu a prístup. Pre startup je nevyhnutné vybudovať projekt rýchlo, bez toho, aby bola ohrozená jeho kvalita, a získať si cieľové publikum hneď na začiatku.

Proces vývoja produktu si zvyčajne vyžaduje veľa času a solídnych investícií a nie každý „startupista“ je pripravený riskovať všetko naraz. Je oveľa rozumnejšie otestovať nápad, vykonať skutočnú analýzu trhu a nakoniec mať projekt, ktorý vyhovuje vašim obchodným cieľom. 

Vývoj MVP možno nazvať jedným z najefektívnejších spôsobov, ako vytvoriť solídny základný projekt, ktorý možno časom premeniť na funkčne bohaté a vysoko konkurencieschopné riešenie.

Dobre vedieť

Ak chcete získať ďalšie informácie o špecifikách MVP a jeho alternatívach, dôrazne vám odporúčame pozrieť si náš príspevok na blogu od experta. Zahŕňa hlavné prípady, keď je MVP potrebný, a popisuje dva prístupy známe ako MLP a test najrizikovejších predpokladov.

Prečo startupy investujú do MVP

Nárast startupov sledujeme už viac ako desať rokov. A zatiaľ čo niektoré z nich sa zmenili na úspešné podniky, iné zažili bolestivý startupový neúspech.

Zoberme si projekt s názvom Singulution – jeho majiteľ investoval 30 000 dolárov do jeho vývoja hneď od začiatku a skončil zrušením projektu. Prečo? Pretože cieľové publikum nebolo dostatočne zapojené a ich spätná väzba nebola zhromažďovaná a analyzovaná.

Mal to byť obľúbený digitálny nástroj pre predajné tímy, a predsa sa ukázalo, že ho predbehla konkurencia. Toto je nešťastný prípad toho, čo sa môže stať skvelému nápadu, ak ho najskôr neoveríte.

Aby sme vám ukázali nejaký dôkaz, preskúmali sme rôzne spoľahlivé zdroje a zistili sme, že len pred pár rokmi veľa startupov zlyhalo (takmer 90 %). A tu je dôvod, prečo sa to stále opakovalo:

mvp

Ako vidíte, hlavnými dôvodmi, prečo startupy zlyhávajú, je to, že zabudnú dokončiť prieskum trhu, aby identifikovali skutočné potreby, vyčerpali si zdroje alebo zvolili nesprávne načasovanie. Na všetky tieto neúspešné scenáre možno raz a navždy zabudnúť, ak sa najprv rozhodnete investovať do MVP.

Vývoj MVP vám môže ušetriť veľa zdrojov a minimalizovať početné riziká. Okrem toho môže byť MVP užitočný pre veľké startupy, ktoré potrebujú prilákať nových investorov a pokračovať vo financovaní, aby sa zväčšili a vytvorili ešte neuveriteľnejší a komplexnejší konečný produkt.

Okrem tohto prípadu by startupisti mali vážne zvážiť MVP, pretože dokáže:

  • pomôcť zabezpečiť, aby projekt riešil problémy, ktoré má riešiť;
  • prilákať prvých používateľov a zainteresovaných investorov;
  • umožní vám zhromaždiť maximálne množstvo pravdivých názorov týkajúcich sa použiteľnosti projektu, funkčnosti a celkovej hodnoty;
  • ušetriť čas, nervy a zdroje, ktoré mohli byť vynaložené na nesprávny podnikateľský nápad;
  • vám umožní vytvoriť správnu marketingovú stratégiu na propagáciu vášho budúceho plnohodnotného produktu;
  • zabezpečiť budúci úspech projektu jeho prispôsobením potrebám cieľového publika.

Páči sa vám, čo čítate?

Prihláste sa k odberu a majte prehľad o najnovších technologických trendoch

Čo robí MVP tak výhodným

Teraz sa možno pýtate, či je naozaj dobrý nápad púšťať sa do MVP. A my vám s absolútnou istotou povieme, že áno, pretože MVP poskytuje množstvo výhod. Poďme sa o nich hneď porozprávať, aby sme rozptýlili všetky pochybnosti, ktoré môžete mať.

Rýchlejší čas uvedenia na trh – všetci vieme, že pre začínajúce podniky je kľúčové dostať sa na trh včas, aby si vytvorili povedomie o značke, získali okamžitú spätnú väzbu a zvolili správny vektor nadchádzajúcich vylepšení projektu. Keďže MVP je postavené na jednej kľúčovej funkcii, ktorá používateľom prináša skutočnú hodnotu, máte šancu vstúpiť na trh neuveriteľne rýchlo a overiť všetky svoje nápady.

Včasné testovanie a spätná väzba – nie je nič lepšie, ako si byť istý, že váš nápad sa perfektne hodí na trh, čo ocenia mnohí používatelia a pomôže vám ich premeniť na vašich verných zákazníkov. A v prípade startupu je možné zistiť, či je to naozaj tak, iba pomocou MVP a zbieraním spätnej väzby od používateľov.

Preskúmanie trhu – každý projekt má svoj jedinečný predajný bod a na jeho preukázanie a zistenie, či je vhodný pre váš cieľový trh, musíte vydať projekt s minimálnou sadou základných funkcií. Ak máte konkurentov, ktorí sú už na trhu populárni, MVP vám môže dať šancu vyniknúť a zdôrazniť vašu hodnotu.

Zmierňovanie rizík – nie je tajomstvom, že vývoj softvéru je plný všetkých druhov rizík súvisiacich s rozpočtom, termínmi, naliehavými zmenami a mnohými ďalšími. Ale pokiaľ ide o vývoj MVP, možno ho nazvať najbezpečnejším spôsobom overovania nápadov a vývoja produktov.

Rozumné investície – pri vytváraní MVP sa sústredíte na budovanie jadra, neinvestujete celý svoj rozpočet a miniete čo najmenej úsilia. Okrem toho máte možnosť vidieť, ako pracujú vývojári podľa vášho výberu, a potom zmeniť zloženie svojho tímu, aby ste dosiahli najlepší výsledok za skvelý pomer ceny a kvality.

Iteratívny vývoj – pred vybudovaním MVP si pravdepodobne urobíte prieskum trhu a strávite nejaký čas prípravou celej technickej dokumentácie. S podrobnými špecifikáciami a so všetkými používateľskými príbehmi budete môcť robiť agilný vývoj, ktorý umožní vývojárom postupne rozširovať funkcie vášho projektu a umožní vám navrhovať zmeny počas vývoja.

Poraďte sa s našimi odborníkmi

Poďme diskutovať o vašom nápade na startup a o tom, ako vám MVP môže pomôcť premeniť ho na skutočný projekt. Napíšte nám.

Ako to robíme: Proces vývoja MVP v skratke

Teraz, keď viete, koľko výhod MVP ponúka startupom, je čas ponoriť sa do špecifík procesu vývoja MVP. Dodali sme už veľa MVP, preto sme sa rozhodli podeliť sa s vami o to, čo všetko robíme v našej spoločnosti a aké procesy nasledujú po každom kroku tvorby MVP. A verte nám, je to celkom zaujímavá cesta.

Krok č. 1: Formujte svoje nápady

Keď k nám prídu zakladatelia startupov, zvyčajne majú rôzne predstavy o svojom projekte. A našou hlavnou úlohou je formovať všeobecnú minimálnu životaschopnú predstavu o produkte a pomôcť klientovi ujasniť si priority.

Zvyčajne máme niekoľko workshopov s klientom na výrobu správneho obchodného plánu a používateľského plánu. Diskutujeme o tom, aký projekt bude robiť, akým spôsobom a aký bude prínos pre používateľov. Takže nakoniec sa myšlienka MVP stáva dobre premysleným konceptom s jasnými konečnými cieľmi.

Krok č. 2: Fáza objavovania

Potom, čo sú všetky nápady usporiadané do konceptu, je potrebné urobiť fázu objavovania, ktorá zahŕňa holistický prieskum trhu pred vývojom softvéru. Náš tím skúma všetkých možných konkurentov, ich riešenia a metriky úspechu.

Sme tiež zodpovední za vytvorenie všetkých dôležitých dokumentov, ako sú odhady projektu, špecifikácie, plán funkcií, dobrý backlog pre vývoj a stratégie na zmiernenie rizík. Všetky tieto dokumenty sú užitočné z dlhodobého hľadiska, pretože pomáhajú plynule rozširovať projekt.

Krok č. 3: Dizajn a prototypovanie

Po skončení výskumu a príprav je čas pristúpiť k návrhu. Počas tejto fázy naši špecialisti vytvárajú drôtené modely, prototypy MVP a niekoľko verzií log a makiet. Keď je všetko pripravené, klienti sa na to pozrú a podelia sa o svoje názory – čo by sa malo zmeniť, či je používateľské rozhranie a farby dokonalé atď.

Máme veľakrát ocenených UI/UX špecialistov, ktorí vedia, ako zabaliť bohatú funkčnosť do užívateľsky prívetivého a trendového dizajnu. Naši dizajnéri dokážu tiež vytvoriť domovskú stránku, aby mohli začať včasnú propagáciu budúceho MVP a ponúknuť bezplatný prístup k pripravovanej beta verzii produktu.

Krok č. 4: Vývoj MVP

Proces vývoja MVP zahŕňa písanie vysokokvalitného kódu, vykonávanie všetkých potrebných integrácií so službami a starostlivosť o súlad a bezpečnostné opatrenia.

Takže skôr, ako získate svoje konečné riešenie, naši softvéroví inžinieri implementujú všetky požadované funkcie a nasadí projekt na servery. Proces vývoja je iteratívny, čo znamená, že všetko bude implementované funkcia po funkcii. Je to skvelé z hľadiska zmien, pretože ich môžete kedykoľvek navrhnúť a bude jednoduchšie niečo pridať alebo odstrániť bez ovplyvnenia celého kódu projektu.

Krok č. 5: Zabezpečenie kvality

Ďalšou rozhodujúcou etapou, ktorá ide ruka v ruke s vývojom, je zabezpečenie kvality. Naši QA inžinieri robia všetky druhy testovania kvality, výkonu a použiteľnosti po každom vývojovom míľniku. Takže ak sa nájde problém, dá sa rýchlo vyriešiť.

Používame kombináciu manuálneho a automatizovaného testovania. Pomáha to riešiť všetky problémy včas, opraviť ich a predchádzať zmeškaným termínom. Takže vaše MVP bude spustené presne vtedy, keď má byť, a jeho kvalita bude skvelá.

Krok č. 6: Spustenie MVP

Keď je vaše MVP nastavené a pripravené, je čas na jeho spustenie. Náš tím vám pomože s nahratím mobilných MVP na Play Market a Apple Store. Ak váš projekt vyžaduje integráciu s inými podnikovými riešeniami, pomôžeme vám aj s tým. S naším tímom si môžete byť istí, že váš projekt sa ľahko dostane na cieľový trh.

Krok č. 7: Zhromažďovanie spätnej väzby

Po vydaní konečného produktu je čas monitorovať interakcie používateľov a získavať od nich spätnú väzbu. Budete dostávať recenzie v mobilných obchodoch, priame e-maily poukazujúce na silné a slabé stránky, ktorých si používatelia všimnú, a budete tiež môcť analyzovať, ako vaša používateľská základňa rastie a interaguje s aplikáciou.

Zozbieraná spätná väzba vám a vášmu vývojovému tímu pomôže pochopiť, aké funkcie by sa mali pridať ako ďalšie, čo by sa malo zmeniť a mnohé ďalšie veci. Prispôsobením a vylepšením vášho projektu z neho nakoniec urobíte hit, ktorý uspokojí aj tých najnáročnejších používateľov.

Naštartujte vývoj vášho MVP s nami!

Vybudujme skvelé MVP, ktoré dokáže premeniť váš startupový nápad na úspech. Kontaktujte náš tím.

Top 5 chýb pri vývoji MVP

Ako sme už spomenuli, vývoj MVP je zložitý proces, ktorý si vyžaduje serióznu prípravu a odhodlanie od vás aj vášho vývojového tímu.

A čo pomáha lepšie sa pripraviť, je uvedomenie si možných úskalí a chýb, s ktorými sa môžete stretnúť pri tvorbe vášho finálneho produktu. Poďme sa porozprávať o bežných chybách, ktoré mnohí startupisti zvyknú robiť hneď.

Zlý výber tímu

Úspech projektu možno dosiahnuť len vtedy, ak každý proces dokončia skutoční profesionáli. Ak si vyberiete nesprávny tím, ktorý nemá dostatok skúseností a zručností, váš projekt nemusí dopadnúť presne tak, ako ste očakávali. Pri výbere svojho tímu preto venujte zvláštnu pozornosť ich odbornosti a príkladom ich minulých projektov.

Dôrazne vám odporúčame, aby ste pred najatím akéhokoľvek tímu urobili nasledujúce kroky:

  • pozrite si ich portfólio a recenzie;
  • vyžiadajte si životopisy niekoľkých vhodných vývojárov;
  • vytvorte im testovaciu úlohu a dohodnite si technický pohovor;
  • naplánujte si individuálne stretnutia s kandidátmi.

 

Ďalšie informácie

Už sme napísali príspevok, ktorý pokrýva najdôležitejšie otázky, ktoré by ste si mali položiť pred najatím akéhokoľvek vývojového tímu. Či už ste osoba s technickým vzdelaním alebo nie, tento článok bude pre vás veľmi užitočný.

Nie je jasný konečný cieľ

Pred začatím vývoja MVP si musíte položiť niekoľko dôležitých otázok ako napríklad:

  • Aký problém môj projekt vyrieši?
  • Ako tento problém vyrieši?
  • Sú na trhu nejaké podobné projekty? Čím sa ten môj odlíši od konkurencie?
  • Aké metriky úspechu očakávam po vydaní môjho MVP?

 

Tieto otázky vám pomôžu objasniť váš konečný cieľ a zamerať sa na vývoj správnej sady funkcií na jeho dosiahnutie. Problém a vaše riešenia MVP by mali byť efektívne umiestnené vedľa seba, aby uspokojili koncových používateľov.

Preskočená fáza objavovania

Nemôžeme už viac zdôrazniť, aké dôležité je urobiť holistický prieskum trhu predtým, ako začnete s vývojom MVP. Fáza objavovania vám pomôže sformovať všetky neznáme premenné z vášho projektu do dobre definovaného rozsahu práce.

Okrem toho zozbierate všetky potrebné informácie o vašich existujúcich alebo možných konkurentoch, silných a slabých stránkach ich riešenia a krok za krokom sformujete svoje vlastné nápady do plánu. Fáza objavovania môže byť delegovaná na váš vývojový tím. V našej spoločnosti napríklad robíme tento druh výskumu pre našich klientov a nakoniec im poskytujeme:

  • Dokument o vízii projektu;
  • Myšlienkové diagramy (vrátane používateľských tokov, obchodných tokov, zoznamov funkcií atď.);
  • Predbežné a potom podrobné špecifikácie;
  • Drôtené modely a koncepciu dizajnu;
  • Plán projektu;
  • Technickú víziu s definovanými rizikami.

 

Preskočená fáza objavovania môže viesť k mnohým nepríjemným následkom, ako je strata času a rozpočtu a nepredvídateľné výsledky vášho projektu. Navyše, bez všetkej potrebnej technickej dokumentácie môže vášmu MVP v budúcnosti chýbať flexibilita.

Testovanie medzi nesprávnym publikom

Často pozorujeme situáciu, keď sa zakladatelia startupov snažia otestovať svoje MVP medzi priateľmi alebo rodinou namiesto cieľového publika, aby získali ich názory. Takýto prístup je však nesprávny. Vaši prví používatelia by mali byť skutočnými používateľmi riešenia, ktorí otestujú, či je dostatočne efektívne, alebo poukážu na to, čo ešte chýba. Len skutoční používatelia vám môžu povedať, čo hľadajú.

Príliš veľký rozsah MVP

Pri budovaní MVP je dôležité implementovať len toľko funkcií, aby ste otestovali projekt a videli, ako všetko ide. Majitelia startupov sú však často tak zahltení výberom správnej funkcionality MVP, že neustále rozširujú rozsah prác – a nakoniec sa MVP zmení na obrovský a drahý projekt, čo sa nemalo stať.

Odporúčame vám vyhnúť sa tejto chybe a zamerať sa najskôr na základné funkcie. Nechajte svoj vývojový tím, aby vám pomohol so správnymi používateľskými príbehmi a rozsahom projektu, aby ste vybudovali vysokokvalitné MVP, ktoré vám umožní úspešne vstúpiť na trh. 

Ďalšie kroky po spustení MVP

Nie je nič vzrušujúcejšie ako vydanie vašej prvej MVP. Každý startupista na to netrpezlivo čaká. Úspešný vývoj a spustenie MVP však neznamená, že vaša misia je splnená. Pred nami je veľa dôležitých krokov, ktoré vám pomôžu premeniť váš MVP na plnohodnotný produkt.

Tu je krátky zoznam hlavných vecí, ktoré budete musieť vziať do úvahy a urobiť po spustení vášho MVP:

  • prechod z MVP na MMP;
  • rozšírenie súboru funkcií;
  • vylepšenia použiteľnosti aplikácie;
  • pravidelné sledovanie spätnej väzby používateľov;
  • zväčšenie vášho projektu;
  • marketingové kampane na zlepšenie povedomia o značke;
  • údržba projektu a rôzne kontroly kvality a výkonu.

 

Ako vidíte, vybudovaním MVP sa cesta nekončí. Preto je lepšie postarať sa o ďalšiu údržbu projektu hneď na začiatku. Mnoho tímov – ako je náš – ponúka takéto druhy služieb, čo je veľmi výhodné. Pretože profesionáli, ktorí vybudovali váš projekt a vedia o ňom všetko, sa oň budú aj naďalej starať dobre.

Vybudujte si úspešné MVP s naším tímom

Pokiaľ ide o vývoj MVP, náš tím možno nazvať skutočnými odborníkmi s obrovskými odbornými znalosťami. Za viac ako 11 rokov v podnikaní sme pomohli desiatkam startupov premeniť skvelý nápad na produkt na MVP a spustiť ho do 3 mesiacov. Stačí sa pozrieť na projekty v našom portfóliu, kde môžete vidieť, aké projekty sme vytvorili od začiatku.

S našou agentúrou pre vývoj softvéru si môžete overiť svoju podnikateľskú hypotézu, identifikovať skutočnú potrebu trhu a vyvinúť MVP za skvelý pomer cena/kvalita.

Naše odborné znalosti a služby

Tím Altamira ponúka komplexné vývojové MVP služby. Vytvárame webové a mobilné (natívne a multiplatformové) aplikácie a riešenia SaaS pre rôzne oblasti podnikania, ako je logistika, zábava, nehnuteľnosti, výroba, zdravotníctvo, zoznamovanie, fintech, HR a nábor a mnohé ďalšie.

Našim klientom pomáhame s overovaním trhu, prieskumom konkurencie a písaním všetkých dôležitých technických dokumentov. Môžete si byť istí, že váš projekt bude poháňaný najnovšími technológiami, ktoré okrem iného zahŕňajú:

  • Internet vecí;
  • AI a ML;
  • VR a AR;
  • Blockchain;
  • Big Data.

Náš prístup k MVP

Naším hlavným cieľom je nielen vybudovať kvalitné MVP, ale aj zabezpečiť úspech vášho projektu. Preto vám poskytujeme celý cyklus vývoja, ktorý začína od rozpracovania nápadu a fázou objavovania a končí návrhom, vývojom, testovaním a vydaním projektu.

Ponúkame transparentnosť, zmiernenie rizík, zachovanie všetkých potrebných noriem a zhody a pomoc s integráciou konečného produktu. Spoluprácou s našou spoločnosťou si môžete byť istí, že váš projekt bude hotový včas a v rámci vášho rozpočtu.

Veríme, že dizajn nie je o nič menej dôležitý ako funkčnosť, preto určite získate MVP s vizuálne aj užívateľsky príjemným dizajnom vytvoreným podľa najnovších trendov. Vývoj MVP s naším tímom je rýchly, kvalitný a nákladovo efektívny.

Čo sa týka bezpečnosti, tá zostáva našou hlavnou prioritou. Bez ohľadu na to, aké riešenie tvoríme, vždy venujeme osobitnú pozornosť ochrane údajov, autentifikácii, zachovaniu súboru požiadaviek OWASP a SDL a dôkladnému testovaniu a bezpečnostným kontrolám.

Hlavné výhody, ktoré získate

Výberom nášho tímu si vyberiete nielen spoľahlivý vývojový tím, ale aj špecializovaného technologického partnera, ktorý vás prevedie všetkými krokmi vývoja MVP a zabezpečí, aby sa vaše očakávania zhodovali s realitou. Medzi všetkými výhodami, ktoré ponúkame, sú:

  • viac ako 100 zručných vývojárov rôzneho veku a rôznych odborností;
  • 11 rokov celkových vývojových skúseností;
  • viac ako 30 úspešne vydaných MVP, ktoré obohatili našu základňu zručností;
  • rýchly štart projektu a zameranie sa na vaše obchodné ciele;
  • inovatívny prístup v kombinácii s osvedčenými postupmi;
  • flexibilný a prispôsobiteľný projekt, ktorý možno v budúcnosti ľahko vylepšiť;
  • vysoká úroveň projektového riadenia a komunikácie;
  • dodržané termíny a všetky druhy správ, ktoré vás budú neustále informovať.

FAQ

Je MVP vhodné len pre startupy?

Niektorí ľudia sú stále pevne presvedčení, že MVP je potrebné iba pre začínajúce podniky, ale v skutočnosti ho môžu využiť aj veľké podniky. Vďaka MVP môžu podniky testovať automatizáciu podnikania, zavádzať nové procesy, rozširovať zákaznícku základňu, môžu rýchlo otestovať softvérové nápady či spustiť nové iniciatívy s minimálnymi investíciami, aby sa mohli naďalej rozvíjať a zvyšovať ich hodnotu v budúcnosti.

Aké úspešné podniky začali s MVP?

Ak sa bližšie pozriete na najúspešnejšie svetové spoločnosti, zistíte, že takmer polovica z nich začínala s MVP. Medzi takéto spoločnosti patria Facebook, Airbnb, Instagram, Uber, Twitter, Dropbox, Groupon a mnohé ďalšie. Tejto téme je venovaný celý článok, takže ak sa chcete dozvedieť viac – pozrite si tento príspevok.

Ako nájsť spoľahlivý vývojový tím pre MVP?

Odporúčame vám pozrieť si Clutch a Goodfirms a vybrať niekoľko spoločností, ktoré majú vhodné odborné znalosti a ponúkajú vývojové služby pre MVP. Potom sa môžete pozrieť na ich sadzby, recenzie, webovú stránku a portfólio. Keď vyberiete pár skvelých kandidátov, spojte sa s nimi a požiadajte ich, aby vám poskytli niekoľko príkladov MVP, ktoré vytvorili. Niektoré spoločnosti, ako je tá naša, sa špecializujú na vývoj MVP a dokonca majú domovskú stránku s popisom toho, s čím vám môžu pomôcť, takže si ju môžete pozrieť vopred a rozhodnúť sa, či je to to, čo hľadáte.

Zhrnutie

V dnešnej dobe sa nové technologické startupy objavujú rýchlosťou svetla, no bohužiaľ nie všetky dosahujú svoje ambiciózne ciele a získavajú si srdcia cieľového publika. Väčšiu šancu uspieť majú len tí, ktorí investujú do MVP ako prví. Nech už máte akýkoľvek softvérový nápad, nebolo by na škodu si ho najskôr overiť a vytvoriť základné MVP.

Každá budova začína pevným základom – a v technologickom svete zohráva úlohu tohto základu MVP s minimálnou sadou funkcií. Je to cenovo najefektívnejší spôsob, ako overiť svoje nápady, obchodný model a zároveň sa vyhnúť drastickým stratám.

Hodnota vysoko kvalitných MVP služieb je nepopierateľná. A ak už máte nápad na skvelý projekt, je čas konečne konať a naštartovať vývoj MVP.

Poraďte sa s našimi odborníkmi

Poďme diskutovať o vašom nápade na startup a o tom, ako vám MVP môže pomôcť premeniť ho na skutočný projekt.

Napíšte nám.


Kontaktujte nás


Vývoj softvéru

Top